Tråkigt om Tartex

Jag har varken ork eller inspiration till att skriva något intressant, så här kommer ett inlägg om smörgåspålägg. Sedan jag blev vegetarian har pålägg på mina mackor i stort sett bestått av ost och smör, emellanåt med gurka och tomat på, ganska enformigt med andra ord.

Jag har ofta hört talas om Tartex men det säljs inte nånstans här i stan så jag tyckte jag hade hittat världens guldgruva när jag hittade det på Hälsokostbutiken i Karlstad. Det fanns flera smaker att välja mellan men jag bestämde mig för den med örter och vitlök då jag älskar vitlök. Men som jag tyvärr snabbt fick erfara så smakar det inte vitlök, vet inte riktigt vad jag ska beskriva smaken som men det är då inte gott och jag har ingen större lust att prova nån av de andra smakerna heller så jag får nog fortsätta med mina mackor med smör och ost, i alla fall tills jag hittar nånting godare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...