script

Långt uppehåll

Veterinären ringde i måndags och urinodlingen visade att Jenna har urinvägsinfektion så nu har hon fått en ny antibiotika som hon ska äta i 14 dagar och sen ska vi lämna in ett nytt urinprov.

Jenna har varit pigg och glad som vanligt den här veckan och jag borde ha tagit upp träningen igen men det har inte blivit någonting. Det blir 3 veckor på raken nu utan nån träning alls så nu får jag se till att skärpa mig och träna ordentligt till veckan.


Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0