Förbannade jävla skit

Anledningen till min frånvaro från nätet de senaste dagarna beror på att jag åkt på magsjukan. farsan blev sjuk i fredags men eftersom det hade gått så pass länge trodde jag att jag skulle klara mig men sån tur hade jag såklart inte.

Vaknade klockan ett under natten till onsdag och mådde lite illa men lyckades somna om, vakande sen igen vid en halv fyra och spydde sen några gånger fram till halv tio på morgonen. Att spy är verkligen en av de värsta saker jag vet, får panik vid bara tanken. Kommer ihåg att jag var magsjuk mycket som liten men nu var det över 4 år sen sist.

Är fortfarande helt slutkörd så därför har jag inte hunnit med julkalendern de senaste dagarna, men det kommer så fort jag orkar koncentrera mig i mer än fem minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...