En dag i stallet

Idag var min första dag på Östervik och på måndagar kommer jag vara i stallet. Jag har aldrig ridit och förutom hästkursen vi hade på Lillerud och den tid jag spenderade nere i ridstallet för att umgås med en av ridlärarnas hund är hästar inte nåt jag haft något större erfarenhet av, det har alltid varit hundar för hela slanten. Men det är allt väldigt härliga djur ändå, fick bland annat gå ut och gå promenad med shetlandsponnyerna Musse och Colle. Det var faktiskt inte så stor skillnad jämfört med att gå ut och gå med Jenna, hästarna var väl lite lugnare bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...