Är det en docka man vill ha finns de att köpa i leksaksaffären

Ja mycket sjukt har man fått höra om i ytlighetens tecken (folk som tar håll i öronen på bebisar, som plastikopererar sina husdjur) men det här tar fan priset. De flesta har nog redan hört om barnmisshandlaren a.k.a mamma till Britney som ger sin 8-åriga dotter botox för att få bort hennes skrattrynkor.

Detta är alltså något som mamman själv sitter och berättar om i tv, hur i helvete kan det få gå till så här? Hon borde mista vårdnaden om dottern illa kvickt och få psykologisk hjälp, det måste ju vara något allvarligt fel på människan.

Sen kan de ta och förbjuda skönhetstävlingar för barn helt och hållet medans de ändå håller på. Att små barn (flickor) ska sminkas, vaxas, få fejk solbränna och bli intalade att det är viktigt att vara vacker är ju bara det så sjukt det kan bli. Är det en docka man vill ha finns de att köpa i leksaksaffären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...