Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Jag dricker alldeles för mycket läsk, coca-cola är den stora favoriten. Därför har jag under januari bestämt mig för att inte dricka nån läsk över huvudtaget. Läsken har istället blivit utbytt mot vitamin well och loka. Chips och choklad äts även det lite för ofta.

Datorn är nog den allra största lasten, eller last och last problemet är väl snarare att jag sitter för mycket vid datorn istället för att göra sånt som behövs som att städa eller diska.

Jag är väldigt morgontrött och kan ha svårt att ta mig upp på morgonen, speciellt då jag även är en nattuggla och gärna sitter uppe lite för länge på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...