Dag 08 – Favoritsaker

Den absoluta favoritsaken är utan tvekan min datorn, jag är som sagt internet beroende och efter att ha spenderat flera år sittandes vid en dator från stenåldern är min nuvarande laptop en välsignelse.

Jag har ett silver halsband med en duva som jag är väldigt förtjust i och ett armband i guld som jag fick av min mormor för några månader sen som har tillhört min morfars mor.

En annan av mina favoritsaker är min kudde, köpte den av Jennas uppfödare för några år sedan och den är så himla mjuk och skön.

Mobilen
är väl även den en favorit, går sällan någonstans utan den. Dock börjar min nuvarande falla isär lite grann så det är nog dags för en ny snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...