Dag 03 – Ett ögonblick

Den 19 mars 2005 var första gången vi åkte ner till uppfödaren för att kolla på valparna, där möttes jag av tio stycken underbart söta grand danois valpar som då bara var 3 veckor gamla.

Visste att jag ville ha en tik men vilken verkade som ett omöjligt val och jag velade fram och tillbaka. Men till slut behövda jag inte välja, en av de gula tikarna somnade i mitt knä och jag vet inte riktigt hur det gick till men plötsligt blev det bestämt, denna lilla tjej skulle få följa med oss hem om två månader. Det visade sig såklart vara lilla full fart som hon kallades då, min underbara Jenna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...