Äntligen...

...är listan med 30 saker under 30 dagar avklarad. Det känns verkligen som jag hållit på med den här listan i en evighet men det tog ju också betydligt längre än 30 dagar. Jag hade varken lust eller tid att skriva varje dag och ibland funderade jag på bara strunta i den men skam den som ger sig. Det svåraste var nog att hitta inspiration till de olika ämnena, vissa var riktigt svåra att skriva om sen var det några som var himla roliga.

Som ni kanske har märkt har bloggen och hemsidan fått lite nytt utseende eller ja, ny bakgrund i alla fall. Det förra kändes lite för mörk och jag ville ha nåt lite gladare och denna bakgrund fick mig att tänka på vår och sommar vilket jag längtar väldigt till just.


Kommentarer
Postat av: Elin4Prez

Ser jätte fint ut, men jag tycker du ska ta bort alla det där smink grejer, ser lite osmakligt ut, nästan hur det ser ut på dig hahahahahaha :P



Nä då skojar bara, men tycker du bör ta bort det ändå, sidan/blogen kommer se finare ut då och lite mer proffsig :)



Tack :)



/kram A

2011-02-13 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...