Kärt barn har många namn

Jenna har en hel del smeknamn, några mer kärleksfulla än andra. En ganska vanlig kommentar man får höra som grand danois ägare är “kolla vilken kalv”, häst och ponny förekommer också ofta. En del ser dock att hon faktiskt är en hund, Greyhound och labrador har folk bland annat gissat på.

Själv funderar jag på om det inte är lite säl i henne också, och definitivt känguru (alla som har sett henne skutta fram ute på gräsmattan förstår vad jag menar). Här hemma går hon annars oftast under smeknamnen jennapenna eller mattes gull, och vissa dagar monster eller odjur.


känguru?

Kommentarer
Postat av: Jonna & Svante

Haha, vad rolig hon ser ut på fotot! :D

2011-04-07 @ 20:43:22
URL: http://www.jonna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...