Mattjuv

Ja, Jenna har alltid varit något av ett matvrak och det är ofta man kan hitta henne tiggande vid bordet om det finns något ätbart i närheten. Så ikväll skulle jag göra varma mackor med tomatstuvning (dom är grymt goda, här finns receptet) och brödet och osten var redan framme och jag var mitt i att laga stuvningen. Jag hade lite problem med att klumpar i stuvningen och jag var väldigt fokuserad på matlagningen. Så när jag vänder mig om för att ställa in mjölken i kylen så ser jag att Jenna står vid bordet och slickar sig om munnen och nästan alla ostskivor var mysteriskt borta. Vem kan vara den skyldige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...