Lydnadsträning i teori och praktik

Ja som ni kan se finns det nu en ny kategori här i bloggen som heter böcker och ni kan nog gissa er till vad det kommer att skrivas om här.

Jag hittade boken Lydnadsträning i teori och praktik när jag var på biblioteket för ett tag sen. Har länge velat köpa den boken men pengar växer som bekant inte på träd och den är ju inte billig precis. Så jag passade givetvis på att låna den för att se om den skulle vara värd pengarna.

Nu har jag inte hunnit läsa igenom hela boken och lånetiden är slut så jag ska låna om den så fort jag hinner men hittills tycker jag den är riktigt bra. Det är mycket teori i början och även sånt som stått i tidigare böcker (ex Klickerträning för din hund) så jag har hoppat över en del sidor, får läsa den helt från början sen när jag köper den för denna bok vill jag absolut ha i bokhyllan. I den praktiska delen står det mycket om sånt som i alla fall jag funderat över och jag har fått några aha-upplevelser. Mer om det kommer jag att skriva i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...