9 December - Baklänges fot

Denna träning gick riktigt bra, jag tycker hon har riktigt bra attityd när hon går. Det enda problemet är att hon plötsligt har börjat med att hon vill gå vid höger sida istället för vänster. Har alltid varit noga med att belöna ur vänster hand när vi tränar detta, funderar på om det kan vara för att jag brukar belöna ur höger hand när vi tränar annat? Får nog börja variera mig lite och belöna med vänster hand oftare. Sen blir det att träna uthållighet och att hon ska gå längre sträckor innan belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...