24 December - Julklappar

Idag blev det ingen träning, fanns inte en chans att jag skulle hinna med det, men istället blev det lek med flera av Jennas julklappar.

Jenna fick själv välja vilket paket hon ville öppna först och inte så förvånansvärt blev det paketet som innehöll ett smaskigt ben. Hon fick även en mjuk rosa boll som jag förutsäger inte kommer vara hel mer än några dagar, ett rep hjul som genast blev en tuggfavorit och en rosa Kong Snugga Wubba perfekt för att ha dragkamp med. Som om det inte var nog fick hon lite smaskig burkmat blandad med sitt vanliga torrfoder, det här var bästa julen någonsin enligt Jenna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...