Dag 15 – Mina drömmar

Jag hade förut alltid svårt att komma ihåg vad jag drömt om, var mer en känsla av att jag drömt men kunde inte komma ihåg några detaljer. De flesta nätter hade jag inget minne av att ha drömt något alls. Men ända sen jag började med min medicin (antidepressiv) drömmer jag i stort sett varje natt och kommer ihåg mycket mer detaljerat, inbillar mig att det har att göra med att jag sover djupare.

I början hade jag en del mardrömmar och tyckte det var jobbigt att drömma så mycket, kändes som jag inte fick vila tillräckligt under natten. Nu har jag nog vant mig och tycker mina drömmar kan vara riktigt intressanta. Vad jag drömmer om varierar i stort sett varje natt och det är oftast väldigt konstiga drömmar som i vaket tillstånd är helt obegripliga. Men det händer också att jag ibland får fundera över om saker verkligen har hänt eller om jag bara drömt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...