script

Inge vidare roligt slut på året...

Fick åka in med Jenna till veterinären igår, hon var i slutet av sitt löp men blödde mer än vanligt och började dricka stora mängder vatten. Vart till smådjurskliniken här i staden först där det tog blodprover och röntgade och konstaterade att hon hade livmodersinflammation. Så vi blev skickade direkt till Karlstad för operation, var riktigt hemskt att behöva lämna henne där och det var ena långa tre timmar innan de ringde och sa att vi kunde hämta henne. Operationen hade gått bra och hon fick följa med hem, hon var fortfarande lite groggy och väldigt missnöjd med sin nya tratt som hon måste ha tills stygnen ska tas bort.

Det blev en lång natt för både mig och Jenna och idag har hon mest sovit men hon verkar redan piggare och förhoppningsvis är hon snart sitt vanliga pigga glada jag igen. Jag är bara lättad över att allt har gått bra och nu planerar vi för ett härligt och friskt 2012!

Gott Nytt År!

God Jul Allesammans!


Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0