+ och - med nya bloggen

Nu har jag haft den här bloggen i en vecka (och lyckats ganska hyfsat med att skriva oftare) och nu börjar man få lite mer koll på hur den fungerar. Får erkänna att jag inte var särskilt glad över att behöva skaffa en ny blogg då jag gillade wordpress och de saker jag saknar mest hos den gamla bloggen är dels att den var reklamfri helt gratis och sen att man kunde lägga ett inlägg under flera kategorier och ange taggar om vad inlägget handlade om.

En sak som jag dock saknade hos wordpress var att man var tvungen att betala för att få koda ett eget utseende på bloggen vilket man till min stora förtjusning inte behöver här. Så nu har jag stora planer på att ge denna blogg ett lite mer personligt utseende, enda problemet är att jag inte är särskilt haj på det här med kodning och grejer men skam den som ger sig. Lyckades jag lära mig hur man gör en hemsida ska det nog gå att lära sig designa en blogg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...