Skillnaden på mitt och ditt

Tydligen har en del svårt att se skillnad på mitt och ditt så låt mig förtydliga, det är INTE okej att kopiera min text (inte min design eller bilder heller för den del) och lägga in på sin egen blogg och låtsats att man har skrivit det. Tyvärr har jag nu fått lägga in en kod så det inte går att högerklicka på bloggen, tråkigt att det ska behövas men förhoppningsvis hjälper det.

Om någon vill låna ett blogginlägg är det självklart helt okej så länge man länkar tillbaka hit och skriver att det är jag som har gjort det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...