30 inlägg under 30 dagar

Nu är snart 2010 slut och jag tänkte kicka igång den nya året med den här 30 dagars listan som de flesta bloggar redan har gjort vid det här laget och jag vill ju inte vara sämre jag. Det har varit lite olika versioner av listan men jag kommer använda Anna Kaagaard Kristensen och Lady Dahmer's lista med några egna ändringar. Första dagen blir alltså imorgon.

Dag 01 – Vem är jag?
Dag 02 – Jag som liten
Dag 03 – Ett ögonblick
Dag 04 – När jag lagar middag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Ångesten
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Favoritsaker
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggfavoriter
Dag 11 – Djuren
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Faktaruta
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder


Kommentarer
Postat av: Jenna's #1 Fan! :)

Ser fram emot att läsa med spänning! :)



Låter nästan som ett dröm scenario om jag ska va ärligt, man får ta reda på mycket om dig (hoppas man) för att jag finner dig både väldigt intressant och desto mer mysteriös än någon annan jag har träffat :)



PS: Gott Nytt År!!! :D

2010-12-31 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...