Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig vardag börjar med att jag trycker på snooze x antal gånger när väckarklockan ringer innan jag lyckas ta mig upp ur sängen. Klockan 8 börjar jag ute på ridskolan och där är det i princip samma rutin varje dag: ut med hästarna, frukost, mocka, sopa stallet, fodra i hagarna, packa hö, lunch, ta in hästarna, ta av täcken, borsta hästarna och sopa stallet en gång till.

Slutar klockan tre, när jag kommer hem tar jag ut Jenna en sväng om hon inte redan varit ute. Sen blir det oftast att jag sätter mig vid datorn, är jag riktigt trött kan det hända att jag tar en ’liten’ tupplur. Med andra ord händer det inte så mycket spännande på en typisk dag, förutom för mycket tid vid datorn brukar det på kvällen bli lite tv-tittande, ibland broderar jag samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...