Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

1. jag älskar att läsa och speciellt fantasy böcker, Harry Potter är en stor favorit.

2. jag var rädd för hundar när jag var liten

3. mitt andra namn är Maria

4. enda gången jag varit utomlands har varit till Norge och jag har aldrig flugit.

5. jag var besatt av Sven-Ingvars när jag var liten (farsans fel)

6. när jag var yngre spelade jag tvärflöjt, trombon och trummor

7. mitt bästa ämne i skolan var engelska…

8. …och mitt sämsta ämne var franska vilket jag hoppade av i nian

9. jag har aldrig rökt eller snusat och jag har aldrig varit full

10. jag är väldigt feg av mig och försöker alltid undvika konflikter och bråk och jag har ett stort bekräftelsebehov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...