Dag 10 – Bloggfavoriter

Jag läser en hel del bloggar, en del följer jag slaviskt och andra kollar jag med jämna mellanrum. Förut följde jag en massa hundträningsbloggar men nu för tiden är det bara Klickerklok som jag läser regelbundet.

Min favoritblogg är Lady Damer, hittade dit för något år sedan via Veggietoppen, jag gillar hennes sätt att skriva och hon har gjort att jag fått upp ögonen för många ämnen jag inte har brytt mig om förut. Genom hennes blogg hittade jag också till Anna Kaagard Kristensen, även det en stor favorit.

Jag följer också Djurens Rätt blogg, jag är som bekant mycket intresserad av djurrätt och bloggen är ett utmärkt sätt att hålla sig uppdaterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...