Dag 07 – Vänner

Jag har aldrig haft särskilt många vänner, det har alltid varit ett få personer som jag umgåtts mycket med. Jag har som sagt alltid varit blyg och har således haft svårt att träffa nya människor. Jag har i en del perioder i mitt liv varit väldigt ensam och inte haft några närmre vänner, en stor del av skoltiden gick tyvärr åt till att försöka vara nån jag trodde folk ville jag skulle vara. Tyvärr har jag förlorat kontakt med de flesta av mina barndomsvänner förutom några få som jag träffar då och då.

De vänner jag har idag är inte heller nån direkt lång lista men det är alla personer som jag genuint gillar och känner mig bekväm med. Och om nånting gör under för självkänslan är det att omge sig med personer som man kan vara sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...