Dag 04 – När jag lagar middag

Självklart blir det vegetariskt, ska jag vara helt ärlig så slipper jag helst laga maten själv, om jag lagar mat åt mig själv blir det oftast pasta med quorn eller liknande till, lätt och snabbt ska det va. Det är inte det att jag inte tycker det är roligt att laga mat utan jag är helt enkelt för bekväm lat av mig.

Om jag ska bjuda nån på mat är risken stor att det blir hämtmat, typ pizza eller kanske smörgåstårta. Känner jag mig riktigt ambitiös kanske jag gör en varm vegetarisk smörgåstårta.


Kommentarer
Postat av: Jonna & Svante

Jösses vad sugen jag blev på varm smörgåstårta nu! :D

2011-01-04 @ 22:44:34
URL: http://www.jonna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...