Dag 02 – Jag som liten

Är väldigt svårt att beskriva mig själv som liten då jag inte kommer ihåg så mycket, det jag har att gå på är sånt som andra berättat för mig.

Min barndom influerades nog ganska mycket av att jag inte hade några syskon, jag lärde mig aldrig riktigt att bråka med andra barn och jag är fortfarande idag hemskt konflikträdd.

Bortskämd var jag också en hel del som ensambarn, fanns ju ingen att konkurrera med. Jag hade en miljon gosedjur, så länge jag kan komma ihåg har jag älskat djur.

Morsan har berättat att jag var besatt av Pippi Långstrump och jag kommer ihåg att jag hade en pippi-peruk. Jag tittade mycket på Astrid Lindgren filmer överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...