Dag 27 – Min favoritplats

Min favoritplats måste nog vara hemma, jag är en riktig hemmamänniska. Men eftersom dag 23s ämne var just mitt hem har jag ingen lust att göra ett till inlägg om samma sak. Så det får helt enkelt bli min andra favoritplats…

…Östervik. Jag började på Östervik nån gång i slutet av Maj 2009 och var där till 25 Augusti förra året. Hamnade där efter jag varit inlagd pågrund av ångesten och det har jag inte ångrat för en minut. Härligt ställe med härliga människor och underbara djur! Så om du bor eller nån gång har vägarna förbi Kristinehamn tycker jag du ska åka och besöka stadsbondgården.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...