Dag 21 – Mina dåliga sidor

Jag är ganska lat av mig och gör inte gärna saker om jag inte måste, då menar jag tråkiga saker som att dammsuga eller diska. Jag är även slarvig av mig och lämnar ofta papper, tidningar och diverse grejer utspridda lite överallt.

Jag skjuter alltid upp saker som jag tycker är jobbiga eller svåra, att ringa ett samtal kan ta flera dagar och jag är nästan alltid ute i sista minuten.

Jag kan också vara väldigt negativ och liksom intala mig själv att det är ingen ide för det kommer ändå inte bli bra och jag är alldeles för självkritisk. Jag grubblar för mycket på saker och oroar mig ofta i onödan.

Jag blir lätt frustrerad och ger upp om det är nåt jag inte klarar av.

Jag kan vara rätt arrogant och nedlåtande om jag är övertygad att jag har rätt och vet bättre, dock oftast bara i mitt eget huvud eftersom jag även är väldigt konflikträdd och inte alltid vågas säga vad jag egentligen tycker och tänker.


Kommentarer
Postat av: Linn Granstedt

Vad intressant dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa dina inlägg igen! :p Hoppas du har en spännande helg =P

2011-02-22 @ 16:49:42
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...