Dag 20 – Mina förebilder

När jag var liten var Pippi Långstrump min största idol och jag ville vara precis som henne. Idag har jag nog lite mer ’vanliga’ förebilder och jag ser upp till olika personer för olika saker.

Jag beundrar personer som är sig själva och inte bryr sig om att vad andra tycker och tänker och personer som är accepterande för de/det som anses udda eller konstigt. Men framförallt beundrar jag personer som är snälla och omtänksamma, att vara snäll är allför ofta underskattat i dagens samhälle.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...