Jag har en Marmaduke

Skrev det här inlägget på gamla bloggen nån gång i juli men av nån anledning verkar det som det aldrig blev publicerat, så jag tänkte jag kan posta det här nu istället.

Jag hade med mig Jenna nere vid hamnen en eftermiddag och spelade minigolf med farsan. Och när jag stod där vid 18e bannan hör jag någon som ropar, "Hunden, kolla hunden!"
Jag tittar upp och ser en bit bort en liten tjej på 4-5 år som pekar på Jenna och ropar "Det är en Marmaduke, det är en Marmaduke!"

För er som inte är bekanta med serien Marmaduke föreslår jag att ni kollar in nya filmen med samma namn, självklart har den en grand danois i huvudrollen.


Kan ni se likheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...