YouTube beroende

Angående gårdagens citat, det kommer från en sång skriven av en kille som finns på ett av min absoluta favoritställen på hela vida internet, YouTube.

Låten handlar om Shaytards, en av mina många YouTube beroenden. Finns väl nästan ingen nu för tiden som inte vet vad YouTube är och jag hade såklart hört talats om det ofta men eftersom min förra dator var från stenåldern gick det inte att titta på videor på den, så jag upptäckte inte fenomenet som är YouTube för ca 2 år sedan. Och det dröjde inte länge innan jag var trogen tittare på flera kanaler. Och nu för tiden är jag inne flera gånger om dagen för att se om någon av de jag prenumererar på har lagt upp en ny video. De jag följer är allt från vloggar till sminkgurus och komiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...