Varning! En rosa leopard

Varning! Detta är ett sånt där ytligt skönhets inlägg som handlar om mina naglar av alla saker. Jepp, jag är alltså såpass fåfäng att jag tycker detta är värt att blogga om.

Nej, men seriöst, jag blev faktiskt riktigt nöjd med min lilla nageldesign så då måste jag ju visa upp den. Gjorde den för några veckor sen och det ska föreställa ett leopardmönster vilket är relativt lätt att göra då man det inte ska se allt för noggrant ut. Iden fick jag från denna video men då jag inte hade de 'rätta' färgerna fick det bli en rosa leopard.

Och som sagt tycker jag det blev riktigt bra åtminstonde på den vänstra handen (därför tog jag bara bilder på den), att rita på höger hand var desto svårare och jag tappade tålamodet efter ett tag, jag har svårt nog att måla 'vanligt' nagellack på vänster hand.



Kommentarer
Postat av: Annie ♥

vill du vinna en bloggsvar inbjudan ?

klicka på länden där-->http://anniemartinhos.blogg.se/2010/november/tavling.html#comment och kommentera '' jag är med ''

tävlingen avslutas på fredag den 3/12 .



kram♥



om du tycker det här är spam eller om du inte är intresserad så ta bort kommentaren :D

2010-11-28 @ 18:38:43
URL: http://anniemartinhos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...