Ska det inte vara underhållning?

Jag har inte tittat nåt särskilt på Let’s Dance den här säsongen, mest sett nån dans här och där när jag zappat genom kanalerna. Men jag läser Aftonbladet i stort sett varje dag och det blir svårt att undvika alla skriverier. Säkert är en hel del av det som skrivs överdrivet men jag tycker det verkar vara väldigt mycket klagomål. Och visst, det är möjligt att juryn förväntar sig väldigt mycket av folk som inte är dansare egentligen men samtidigt är det ju faktiskt det programet går ut på. Att kända personer som inte kan dansa ska lära sig av professionella dansare och sen bli professionellt bedömda av en jury. Ändå verkar deltagarna ta det hela väldigt allvarligt, senast är Marcus Birro som tycker han blivit orättvist bedömd.

Är det inte meningen att det ska vara skoj, ett underhållnings program?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...