Rätt låt vann, för en gångs skull

För en gångs skull var det faktiskt rätt låt som vann, synd att det bara var första deltävlingen. Jag pratar såklart om Salem Al Fakir som var klart bäst idag och tydligen höll resten av Sverige med mig.

Resten av bidragen var inget att hurra för direkt. Att Ola gick vidare var förväntat men jag var inte särskilt förtjust i hans låt. Jag blev förvånad över Anders Ekborg, hade ingen aning om att han hade en sådan bra röst, synd att han inte hade en bättre låt. Jessica Anderssons ballad tyckte jag var ganska tråkig, Pain of Salvations var helt okej men jag glömde bort låten nästan direkt efter att jag hört den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...