Kilmathotet är överdrivet

Fanns en artikel på Aftonbladet idag om att Klimathotet kan
vara överdrivet
, där finns även en omröstning, Vad tror du om klimathotet. Just nu är ställningen att 34,9% tror det är överdrivet och 24.6% tror att det är en bluff.

Så nu vet ni det, det finns ingen orsak till att oroa sig för klimatet utan vi kan fortsätta använda jorden som en stor soptipp. Klimathotet är ju förmodligen bara en bluff och om inte kommer konsekvenserna dröja längre än beräknat, så varför ska vi bry oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...