Idag är ingen vanlig dag...

…för idag är det Jennas födelsedag! För fem år sedan föddes det tio små grand danois valpar nere i Skåne och en av dom var min älskling Jenna.

Det är helt otroligt vad fort tiden har gått men det är ju så när man har roligt och det är omöjligt att inte ha roligt när man är med Jenna. Hon är alltid lika glad och go, bättre hund skulle jag inte kunna ha fått. Ett stort tack till Jennas uppfödare Catharina som lät mig köpa denna underbara vovve. Jag hoppas på många flera glada år med världens bästa hund!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...