12 December - Kong Wubba Snugga

I allt julhandlande till familj och vänner får vi såklart inte glömma bort att köpa något till människans bästa vän. Även om ett gott märgben eller grisöra alltid är ett säkert kort kan det kanske vara roligt med en julklapp som håller lite längre än några timmar.

Då kan jag varmt rekommendera Kong Wubba Snugga, Kong är ju ganska känt i hundkretsar som en hållbar leksak och här har kongen fått ett nytt utseende med ett mjukt fleece överdrag och fyra ben. Som ägare till en grand danois är det inte många leksaker som överlever länge men Jenna fick en Wubba Snugga i julklapp förra året och den är fortfarande hel och en stor favorit att ha dragkamp med.

Jag köpte min på Lantmännen (Granngården) men det finns också att beställa från bl.a Canis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...