Uppdatering

Känns som det har gått en evighet sen jag skrev nånting här, anledningen är helt enkelt att jag inte haft något vidare intressant att skriva om. Nån träning har det inte varit tal om på jag vet inte hur länge, är alldeles för trött när jag kommer hem ifrån jobbet men jag ska verkligen försöka och se till att och börja komma igång med lite träning på helgerna. Är nog dags att börja skriva antecknngar i Hundtränaren igen.

Nu kan jag inte längre uppdatera hemsidan hemifrån heller, eller ladda upp bilder för den delen. Det är min jävla dators fel, funderar på att köpa en ny nu när man har lite pengar men problemet är ju att det är så mycket annat man behöver som körkort t.ex. men för tillfället kommer alla eventuella uppdateringar finnas här på bloggen och jag ska verkligen försöka att skriva flera gånger i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...