Shopping på nätet

Har surfat runt på lite olika webshopar och kollat på lite olika hundrelaterade grejer jag funderar på att köpa. Högst på listan är ett vintertäcke till Jenna, är så himla svårt att hitta täcken i tillräckligt stor storlek.

Men nu hittade jag några på Hööks hemsida som verkar lovande, bland annat denna Showmaster Combat, enda ‘felet’ är att det inte täcker magen. Så fanns även denna Fleeceoverall som jag blev överförtjust i så fort jag såg det (undrar hur mycket rasen som står modell har med det att göra). Och nu är det sådan tur att Hööks nyligen har öppnat en butik i Karlstad så nästa gång jag är där blir det förhoppningsvis ett nytt täcke med hem.

När jag satt och surfade runt trillade jag också in på Kitsch.se, en sida med massa häftiga saker man skulle vilja ha men inte behöver. Eller vad sägs om denna disktrasa eller den här telefonen som jag var i valet och kvalet på om jag skulle köpa, kan då tillägga att jag varken har eller behöver en hemtelefon då jag ändå bara använder mobilen. En sak som jag absolut kommer köpa däremot är den här retro väckarklockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...