Missnöjd...

Just nu känner jag mig väldigt missnöjd med bloggens utseende, det är så mörkt och tråkigt. Har suttit och tittat igenom de olika teman som finns att välja bland men hittar inte nåt jag gillar. Vill att den ska gå i blått så att den matchar med hemsidan men samtidigt skulle det kanske vara kul med ett mer höstigt utseende. Allra helst skulle jag vilja utforma bloggen själv men då måste man betala för det och det är jag inte villig att göra, dels för att jag redan betalar för hemsidan och dessutom har jag ingen aning om hur man kodar i css och har ingen större lust att lära mig heller.

Är nog november vädret som gör mig på så dåligt humör. Hur som helst kan det bli så att bloggen kommer byta mellan lite olika utseenden ett tag så får vi se om det blir något jag fastnar för eller om det får vara kvar som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...