Nu är vi tillbaka!

Nu är vi tillbaka i cybervärlden igen. Jag har varit inlagd för ångest och depression, först hade jag trott att jag skulle vara där en dag eller två men det slutade med att jag var där i över 7 veckor. Men, men det var nog bäst att det blev så.

Min pappa var snäll och tog hand om Jenna under tiden, och hon har nog haft det riktigt roligt när hon fått följa med honom på jobbet. Jag träffade Jenna i stort sett varje dag och gick promenad plus att jag var hemma ibland över helgar och påsk men någon träning har det inte blivit av. Men den här gången ska det inte bli som förra året när vi hade haft uppehåll i träningen och det sen bara rann ut i sanden utan nu ska jag se till att ta tag i det igen.

Jag har skrivit lite i bloggen om utställning och kurser som vi varit iväg på men annars har det inte hänt så mycket att skriva om, Jenna mår bra men hon hade en öroninfektion för några veckor sen. Hon hade ju ätit antibiotika i samband med urinvägsinfektionen och veterinären sa att då var det lättare för de att få svamp i öronen. Men efter några veckor med örondroppar så blev det bra och Jenna är nu sitt vanliga busiga och glada jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...