Lugn helg

Eftersom jag inte hunnit med någon tränings alls under veckan hade jag tänkt ta igen det nu under helgen, men det blev det inget av. Jag är allt hopplös när det gäller träningen ibland.

Men det har varit ganska skönt att bara ta det lugnt och njuta av det vackra vädret. Var ut en sväng i skärgården i lördags och hade tänkt att Jenna kanske skulle vilja ta sig ett dopp, men hon gick bara i lite med tassarna den lilla badkrukan. Idag har vi varit ute en stund på gården och lekt, men det märks att Jenna blir lite påverkad av värmen hon är inte alls lika busig som vanligt. Imorgon är det iväg till jobbet igen så nu är det nog bästa jag går och lägger mig så jag orkar på upp imorgon bitti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...