Äntligen "nya" bilder

Ja nya bilder är väl en ganska stor överdrivning, de flesta är faktiskt tagna förra året. Men efter att jag fick min dator omformaterad har jag inte kunnat ladda upp bilderna från kameran till datorn utan de har fått ligga däri och skräpa. Men nu har jag fått låna min mosters laptop så äntligen kan jag börja uppdatera i galleriet. Det är ganska många bilder jag behöver gå igenom så det kommer nog ta lite tid men jag har börjat med de äldsta som är ifrån juli förra året, jag lägger ut ett litet smakprov här på bloggen och resten finns att skåda på hemsidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...