Snöstorm

Igår var det helt perfekt julväder, fortfarande mycket snö men ändå inte särskilt kallt, temperaturen låg vid noll nästan hela dagen. Men idag verkar vädergudarna vara på sämre humör.

Det har varit mer eller mindre snöstorm hela dagen. Att det snöar gör mig inget, tvärtom är det ganska mysigt nu när man inte behöver vara ute och jobba, men blåsten däremot. När jag satt och tittade på tv blåste det så hårt att det lät som hela balkongen höll på att blåsa sönder. Får se om det lugnar ner sig till imorgon men på söndag hoppas jag verkligen på bättre väder, då har jag nämligen skrivit upp mig för att jobba extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...