3 December - Sitt

Var hemma från jobbet idag då jag har ont i huvudet och känner mig allmänt krasslig, förhoppningsvis orkar jag imorgon. Tycker jag har varit onödigt mycket förkyld nyligen, nån måtta får det allt vara.

Kände mig därför inte särskilt pigg på att träna idag så det blev bara några frivilliga sättanden inomhus. När det gäller just momentet sitt finns det väl egentligen inte särskilt mycket att jobba på, det enda kan vara att Jenna sätter sig lite långsamt ibland men hon är ju ganska stor också, går helt enkelt inte lika fort för ‘riktiga’ hundar Sen skulle jag behöva jobba på att hon verkligen kan skilja på kommandon så som sitt, ligg osv, men det får vi ta en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...