17 December - Kloss

Nu när våran träning har gått så bra den senaste tiden även när det gäller saker vi haft problem med förut hade jag hoppats att det skulle bli framsteg med klossen också, men icke då. Hon vet att hon ska stå med frambenen på klossen men efter det är det stop, jag har försökt röra mig runt klossen i hopp om att hon ska röra på sig och jag har försökt shejpa minsta rörelse hon gör med bakbenen men inget fungerar, känns väldigt frustrerande när jag inte har några ideer om hur jag ska lösa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Välkommen, jag heter Elin och är 24 år, hundtokig, vegetarian, feminist, känslosam, datanörd, miljöpartist. Jag är matte till världens bästa hund, en grand danois tik som heter Jenna.

Detta är min lilla plats i cybervärlden att ventilera mina åsikter och tankar som annarsalldeles för ofta går osagda.


RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...